24 Ocak 2015 Cumartesi

Hafta Sonu Keşifleri: Akdeniz Esintisi Lucina

Ataşehir’ de ara sokaklar arasında dolaşırken, Ataşehir’ in incisi Lucina’ yı farkettim. Farkettim, ama yürüme mesafesinde olmasına rağmen, yanı başımdaki güzelliği bir türlü değerlendiremedim. Bu güneşli kış Cumartesi gününde Lucina’ dayım.

Ataşehir Selection Premium Hotel ile aynı binayı paylaşıyorlar. 3 katlı, ağaçlarla çevrili sıcak binanın, ön sağ tarafına Lucina Cafe Restaurant Bar yerleşmiş. Ön ve yan bahçesini yaz aylarında değerlendirmek üzere bırakarak içeri giriyorum.   Girer girmez, dekorasyonundaki Akdeniz esintileri ile ısınıyorum. Beyaz ahşap yerler, beyaz abajurlar, mavi konsol, mavi cam pervazları, mavili sarılı vitray camlar, ahşap masalar, barın duvarındaki mavili sarılı desenli fayanslar, duvardaki resimler sizi Fransa’ nın Provence bölgesine, İspanya’ nın Malaga kıyılarına götürüyor.  
 
Ben ön taraftaki yuvarlak ve bugün en çok güneş alan masaya yerleşiyorum.

Başlangıçlardan Mücver Tabağı’ nı tercih ediyorum. Taze naneli süzme yoğurt ve cherry domatesler ile servis ediliyor. Sebze severlere tavsiyemdir, oldukça lezzetli..

Ardından, Lucina Salatam geliyor. Taptaze Akdeniz yeşillikleri, avokado, marine edilmiş enginar kalbi, kurutulmuş domates ve balzamik sos ile hazırlanan salatam, sosu ve içeriği ile çok lezzetli ve doyurucu geliyor.

Yemek yiyip de karnım doyunca etrafı biraz daha inceliyorum. Arka taraftaki kış bahçesi kısmı da dikkatimi çekiyor. Bugün bu kısım bir doğum günü organizasyonu için hazırlanmış ve süslenmiş. 2 uzun masada aileler ve çocuklar doğum günü kutluyorlar. Rahatsız etmemek için fotoğraflayamıyorum.

Ama menüdeki Uzun Keyif Kahvaltı’ yı bir Pazar günü burada denemeye karar veriyorum.

Uğramak isteyenlere iletişim bilgilerini aşağıda iletiyorum.

Adresi: Sait Cordan Sk. N:14 34755 Ataşehir


Sevgiler,

İpek

Not:

*Aile toplantıları ya da doğum günleri için güzel, sakin ve servisi hızlı bir mekan olarak seçenek listenize girebilir.

*Çocuklu ailelere söylüyorum; mama sandalyeleri, çocuklarınız için hazır ve nazır olarak bekliyorlar.

*Otopark sorunu yok, hemen karşısında park yeri mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder