9 Mart 2014 Pazar

Mutfak Eşyalarına Düşkün Olanlara Önerim Var! Crate & Barrel

Bugün ilk defa Zorlu Center’ a gittim. Katlar arasında gezinirken büyükçe Crate & Barrel Spring 2014 ilanını görünce, henüz tanışmayanlar ilk benden duysun istedim.

Amerika’ nın mobilya ve mutfak eşyası markası olan Crate & Barrel’ in merkezi Şikago’ da yer alıyor. Şikago’ nun en meşhur caddesi Michigan Avenue’ da, New York’ un en meşhur caddesi Madison Avenu’ da ve daha birçok yerde mağazalarını bulabilirsiniz. Amerika, Kanada, Birleşik Arap Emirlikleri, Singapur ve Meksika gibi ülkelerden sonra ilanda gördüğüm üzere, Zorlu Center’ da da açılıyor.
Paola Navone’ nin Akdeniz’ den esinlenerek tasarladığı koleksiyonu çok beğenmiştim. Bu koleksiyondan favorim ise, mavi beyaz tabaklar ile el şeklinde tasarlanmış gümüş rengi tepsiler olmuştu.

Türkiye’ ye gelecek koleksiyonu beğenecek miyiz? Önümüzdeki günlerde göreceğiz.

Sevgiler,
İpek

Not:
*Yazıda kullandığım 1. resmi mağazanın web sitesinden aldım. Diğer 2 resmi Amerika' daki ziyaretimde kendim çekmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder