31 Temmuz 2014 Perşembe

Bodrum Keşifleri: Limon Gümüşlük

Ben bugün Alice oldum ve Harikalar Diyarı’ na geldim.  Doğa ile dekorasyonun buluştuğu şahane bir yerdeyim.
Limon Cafe Gümüşlük, yemyeşil ağaçlar ve çimlerin olduğu bir tepeye kurulmuş.

İrili ufaklı rengârenk saksı çiçeklerine, uzaklardan deniz manzarası ve nefis bir gün batımı eşlik ediyor.
Güneş sarısı kadife koltukları çok seviyorum. Çiçek desenli minderleri olan koltuk da çok güzelmiş. En beğendiğim, bebe mavisi minderlerle dekore edilmiş ferforje koltuğa yerleşiyorum.
Artık manzara ile aramda hiç kimse yok, gün batımını keyifle izliyorum.
Aydınlatma için ağaçtan ağaca sallandırılmış sevimli mini ampuller var, ama bizim masaya denk gelmiyor. O yüzden, gün batarken, masamıza da aydınlatma için masa lambaları geliyor.

Dinamik, eğlenceli ve esprili çalışanlar ile sohbet ediyorum, özenle hazırlanmış menüyü inceliyorum.

Ara sıcaklardan Limon böreği’ ni, “Toprak” takilerden Limon Kebap’ ı, tatlılardan Semra Teyze’ min Limonlu Parfesi’ ni çok beğenerek yiyorum ve tavsiye ediyorum. İkram olarak sunulan Limon’ a özel limonçelloyu da masadaki arkadaşlarım afiyetle içiyorlar.



Sevgiler,
İpek


Notlar:
*Gün batımı ve kahvaltısıyla meşhur, Limon Cafe’ ye gitmeden rezervasyon yapmanızı öneririm. Hem popülerliğinden, hem de düğün, davet organizasyonlarından dolayı, gidip de kapıdan dönmenizi istemem. İletişim bilgileri;

Telefon: 0 252 394 40 44 / 0 554 740 62 60


*”Engebeli arazi, sivri topuklara dikkat!” ve “Dikkat engebeli arazi, çocuk düşebilir” uyarılarına önem vermenizi öneririm.
 

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş yaw. Resimler güzel :) En sonraki uyarıda çok süper olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Çok teşekkürler.. Facebook kullanıyorsanız, Gezgin Kelebek sayfama da beklerim.

    Sevgiler,
    İpek

    YanıtlaSil